محل تبلیغات شما

آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

 

 

 

password آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final لینک دانلود – 5.8 مگابایت | لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:40 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  BB FlashBack Pro 4.0.0.2375:

- دخیره سازی فیلم ساخته شده با فرمت Flash, AVI, WMV, PPT و EXE

- امکان اضافه کردن دو ویدیو به تصویر جهت برقراری ارتباط تصویری

- ضبط تصویر از وب کم

- زوم کردن منطقه ای روی فیلم

- اضافه کردن صدا و متن به فیلم و برجسته کردن حرکات موس

- توانایی ضبط از چندین مانیتور

- دارای قابلیت های ویرایش ویدیو

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

- و…

 

 

password ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375 لینک دانلود – 19.3 مگابایت لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:37 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش استفاده از ویندوز ۸ با Total Training for Microsoft Windows 8

شاید بتوان گفت که ویندوز ۸ عظیم ترین تغییر در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت در ۲۰ سال اخیر محسوب می شود. حال در این مجموعه آموزشی که توسط Bob Flisser تهیه شده است، به شما سرعت و عملکردی بیش از آن چه قبلا تجربه کرده اید آموخته خواهد شد تا بتوانید از توانایی های این شاهکار مایکروسافت بهتر استفاده نمایید.در این مجموعه به آموزش استفاده از صفحه شروع جدید مایروسافت و چگونگی عملکرد آن با دسکتاپ، چگونگی شخصی سازی تنظیمات ویندوز، استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز و ابزارهای موجود، مدیریت فایل ها و فولدرهای خود و همچنین بسیاری از میان برها در ویندوز ۸ را خواهید آموخت. همچنین به شما طریقه ایجاد Homegroup برای به اشتراک گذاری فایل ها، استفاده از کتابخانه ها برای دسته بندی فایل های خود، استفاده از بهترین سیستم عیب یابی ویندوز که تا کنون عرضه شده و … آموزش داده خواهد شد.
همچنین در این مجموعه آموزشی فایل های آموزشی (فایل های پروژه) برای شما فراهم گردیده است. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر آموزشی را به صورت کاملا رایگان برای اولین از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Total Training for Microsoft Windows 8 آموزش استفاده از ویندوز 8 با Total Training for Microsoft Windows 8

download آموزش استفاده از ویندوز 8 با Total Training for Microsoft Windows 8 دانلود:    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:19 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper

Cockos REAPER یک نرم افزار قدرتمند برای ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش و رندر فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار مجموعه گسترده ای از ویژگی ها نظیر افکت های فراوان ، نمونه پروژه و… را برای ویرایش و تنظیم فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت پشتیبانی از ASIO ، ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار، ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین ، ضبط کامل صدای مولتی ترک و MIDI و… از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می آیند. استفاده کامل از قابلیت های REAPER تنها با استفاده از کامپیوتر خود و یک میکروفن و همچنین در استودیوی ضبط حرفه ای امکان پذیر می باشد.

حال کمپانی معتبر Ask Video به آموزش این نرم افزار بی نظیر پرداخته است. این مجموعه آموزشی شامل ۴ قسمت متفاوت با نام های: ۰۱ Introduction to Reaper، ۰۲ Working With Audio، ۰۳ MIDI Instruments and Plugins، ۰۴ Mixing and Automation می باشد. همانطور که از نام های این قسمت ها پیداست، در هر یک از این قسمت ها به بررسی حرفه ای یک بخش متفاوت از بحث ضبط و میکس صدا و آهنگ سازی پرداخته می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

aks video reaper آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper

download آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper دانلود:    Embedupload    Direct Link



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:13 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features

Drawing Facial Features مجموعه ای از ویدئوهای آموزشی طراحی آناتومی چهره می باشد که در آن ها Danielle Iyer به شما ویژگی ها و جزئیات طراحی اجزای صورت را یاد می دهد . آناتومی و دقت در کشیدن اجزای صورت ، باعث شخصیت دادن به آن چهره می شود که دانستن فاکتورهای لازم برای موفق شدن بسیار ضروری است . این ویدئوها محصول شرکت Digital Tutors هستند که با کیفیت ۷۲۰p و فرمت FLV در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشند .

 

Drawing Facial Features آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features

password آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش ویژگی های طراحی چهره Drawing Facial Features لینک دانلود – 195 مگابایت | لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:8 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش آهنگ سازی برای بازی ها Game Audio 201: Creating Music For

 

این ویدئوهای آموزشی بخشی از صنعت ۵۰ میلیارد دلاری آهنگ سازی برای بازی های دیجیتال را به شما آموزش می دهند . همانند ویدئوهای آموزشی قبلی David Earl ، ابتدا به تاریخچه ی صنعت آهنگ سازی بازی ها می رویم و سپس وارد پیچیدگی ها و سختی های آهنگ سازی می شویم ، جایی که اولین قدم برای موفقیت ساخت Loop های عالی است . آهنگ های بازی موجب درک بهتر بازیکن از محیط و فضای بازی ها می شود و موفق شدن در این زمینه کاری سخت و زمان گیر است . برای درک این ویدئوها ، آشنایی با موزیک و آهنگسازی ضروری است . در ادامه می توانید این ویدئوهای آموزشی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 Creating Music For Games آموزش آهنگ سازی برای بازی ها Game Audio 201: Creating Music For Games

 

 

caution آموزش آهنگ سازی برای بازی ها Game Audio 201: Creating Music For Games توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password آموزش آهنگ سازی برای بازی ها Game Audio 201: Creating Music For Games پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش آهنگ سازی برای بازی ها Game Audio 201: Creating Music For Games لینک دانلود – 241.9 مگابایت | لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:5 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity

در این ویدئوهای آموزشی شرکت ۳DMotive ، مربی Alan Thorn به شما راه و روش ساخت یک بازی شوتر ۲D را آموزش می دهد . یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می‌شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می‌شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 Creating 2D Games In Unity آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity

 

caution آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش ساخت بازی دوبعدی با یونیتی Creating 2D Games In Unity لینک دانلود – 962 مگابایت | لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 17:1 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop

Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند . فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

 

Banner Design in Photoshop آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop

 

caution آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

password آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop پسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش طراحی بنر در فتوشاپ Banner Design in Photoshop لینک دانلود – 154 مگابایت | لینک کمکی



برچسب‌ها: تاریخ ارسال : چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, , 16:57 | نویسنده : شهروز ملودی | نظرات :

آمار و امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 142
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 263
بازدید کل : 109530
تعداد مطالب : 376
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید